Paku!
Asia tuli ajankohtaiseksi kun hankin kauan haaveilemani mökin. Pohdiskelin pitkään pakun ja peräkärryn hyviä ja huonja puolia. Ja lopuksi päädyin sitten pakettiautoon.
Lähetetty Windows Phonesta
Pohdin tässä taannoin tässä blogissa hankkisiko pakun vai peräkärryn? Siinä se nyt on vm. 1991 Ford Transit.
Asia tuli ajankohtaiseksi kun hankin kauan haaveilemani mökin. Pohdiskelin pitkään pakun ja peräkärryn hyviä ja huonja puolia. Ja lopuksi päädyin sitten pakettiautoon.
Pakettiautossa kuljettaa vähän suurikokoisempia
esineitä. Toki siitä on huomattavasti enemmän kaikenlaisia kuluja kuin
peräkärrystä, kuten huomattavan suuret vakuutukset, korjauskustannukset
ym. Silti päädyin pakettiautoon. Pakua voi ajaa ilman ns. pikku e:tä.
Löysin mielestäni hinta-laatusuhteeltaan hyvän yksilön.
Pakua voi myöskin vuokrata. Tosin voi peräkärryäkin, mutta paku on
monelle kätevämpi ajettava, etenkin, jos ajokortista puuttuu ns.
pikku-e.
Uusi peräkärry kipillä, telillä ja kuomulla kantavuudella yli 2300 kg
maksaa mansikoita ja vähän mustikoita. Käytetyn pakun saa hyvässä tapauksessa edullisemmin. Kokonaismassa saa sitten olla 2800
kg.
Vuokraan pakua elokuusta 2015 alkaen yritykseni kautta, mahdollisuuksien
mukaan= silloin kun se on vapaana muilta kiireiltä, hintaan 185
€/vuorokausi, vapaat kilometrit (sis. ALV:n) + tankki täyteen
palautettaessa. Maksu ennen vuokrausta. Käteinen tai tilisiirto, ohjeet
varattaessa. (Pankkikortti ei käy.) Palautus/vuokraus klo 7.00
aamulla. Muut ehdot vuokrattaessa. Ford Transit 2.5 (Diesel). Kyselyt
sähköpostitse suomen.yritysvalmennustohtorit(@)gmail.com Y2294074-9.
Kysy myös mahdollista kantoapua tai lyhyempää vuokra-aikaa.
Lähetetty Windows Phonesta
Kommentit
Lähetä kommentti