If my GSD doesn't like you

Yep! Best judge of character ever!
Source: FB

Hau Kamut,

On se vaan hyvä, että mä asun tädin luona. Voin vähän tarkkailla ja testailla tulijoita. Yleensä pidän ihmisistä. Tosin en ihan kaikista. Ja jos mä en tykkää, niin sitten eivät tykkää täti ja assaritkaan. 

Tosin eilisen pikkuisen vahingon jälkeen mun asemastani on neuvoteltu... 

Terveisin

Ronja
testaajakoira



Kommentit

  1. Nykyään ei pääse töihin käymättä läpi konsulttien tekemää karsintaa.
    On hienoa, että on olemassa testaajakoiran kaltainen ekspertti, joka käden - tai siis tassun - käänteessä osaa luokitella ihmiset, niin ei tädillekään tule huteja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta Ina. Mun tassuni kääntyvät hetkessä. Täti oli eilen illalla kaupungilla hakemassa assaria kotiin ja mä suutuin kun näin kaksi miestä auton luona ja ilmoitin aika kovaa, että nuo eivät ole menossa omalle autolleen. Heheheh ja jätkät lähtivät nopeasti pois siitä meidän läheltä.

      Ja ajatteles sitten näiden konsulttejen hintoja.Tädillä ei olisi varaa maksaa sellaisia hintoja. Mä sentään en vaadi palkaksi kun pari rapsutusta ja sitten vähän nakkeja.
      Joskus verotan itte vähän voilautasta, jos joku sattuu unohtamaan sen ruokapöydälle.

      =D

      Poista

Lähetä kommentti